I see stars

Michelle mitt hjärta, min ängel, mitt ljus om natten !
Michelle jag är den lyckligaste som har just dig!
Jag är så jävla glad att jag har just dig o att vi har hittat varandra!
When I see a star, I starting to think about you!
When I see a shooting star, I wish that we will be together forever!
Michelle, allt vi har gjort , när jag har träffat dig så har jag aldrig kännt sån lycka!
Jag har gillat dig sen dagen vi först träffades o det har bara växt sig starkare för varje dag som gått !

Älskar diig ! <3








Kommentarer
Postat av: din älskling:*

i love you hihi :) <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-01-10 @ 20:07:13
URL: http://michelleelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0